dzisiaj
#NMInsights: AI, CSR, storytelling czy nieszablonowe działania. IAB Polska radzi, na co warto postawić w 2024 roku w kampaniach digitalowych [CASEBOOK]
dzisiaj
#NMInsights: AI, CSR, storytelling czy nieszablonowe działania. IAB Polska radzi, na co warto postawić w 2024 roku w kampaniach digitalowych [CASEBOOK]
16.10.2023
Storytelling w Twoich wydarzeniach online? Zrób to dobrze!
02.05.2023
Jak storytelling pomoże Ci zbudować wizerunek Twojej marki?
10.01.2023
Storydoing na przykładzie Patagonii
12.12.2022
Holenderska sieć handlowa pokazuje świat oczami nastolatka, który przeżywa stratę ojca
03.11.2022
Panemocjonalizm czy po prostu poruszające opowieści? Jak korzystać ze storytellingu do budowania marki
05.10.2022
Agencja Tailor Made PR rozpoczyna współpracę z marką GUM
19.07.2022
O przeszłości wyobrażonej i marketingu nostalgii, czyli w jaki sposób na nowo piszemy historię w marketingu
27.05.2022
RAFAŁ MADAJCZAK: Media zawsze będą lepsze w storytellingu od Facebooka (podcast)
11.05.2022
Doritos organizuje wirtualny koncert z okazji premiery „Stranger Things 4”
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean