
17.03.2025
Plus Na Kartę rusza z kampanią, której nie odzobaczysz
17.03.2025
Plus Na Kartę rusza z kampanią, której nie odzobaczysz
19.04.2024
Nic nowego? Fix the basics first!
12.12.2022
Żabka zachęca do poszukiwania wirtualnej postaci w swoich sklepach
23.02.2022
AR marketing w 2022 roku – główny kanał dla Twojego biznesu
30.11.2021
Katarzyna Krawczyk (CCC): Fuzzy to nowy brand hero, który wspiera klientów CCC w całym procesie zakupowym
10.11.2021
FUZZY zaprasza na Black Week w CCC
04.11.2021
Niestandardowe i przyciągające wzrok filtry AR od MyFace.ar angażują użytkowników w kampanii na 25 urodziny Komputronik
30.07.2021
Toyota z nową aplikacją AR umożliwiającą przejazd SUV-em Land Cruiser J300
19.07.2021
Czym są filtry AR na Instagramie i jakie korzyści przynoszą one markom?
09.07.2021
Jak kibicować na Snapchacie? Coca-Cola wykorzystuje nowe możliwości AR aplikacji w swojej grze
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu