12.12.2022
Żabka zachęca do poszukiwania wirtualnej postaci w swoich sklepach
12.12.2022
Żabka zachęca do poszukiwania wirtualnej postaci w swoich sklepach
23.02.2022
AR marketing w 2022 roku – główny kanał dla Twojego biznesu
30.11.2021
Katarzyna Krawczyk (CCC): Fuzzy to nowy brand hero, który wspiera klientów CCC w całym procesie zakupowym
10.11.2021
FUZZY zaprasza na Black Week w CCC
04.11.2021
Niestandardowe i przyciągające wzrok filtry AR od MyFace.ar angażują użytkowników w kampanii na 25 urodziny Komputronik
30.07.2021
Toyota z nową aplikacją AR umożliwiającą przejazd SUV-em Land Cruiser J300
19.07.2021
Czym są filtry AR na Instagramie i jakie korzyści przynoszą one markom?
09.07.2021
Jak kibicować na Snapchacie? Coca-Cola wykorzystuje nowe możliwości AR aplikacji w swojej grze
18.06.2021
Wykorzystanie augmented reality w spocie reklamowym Nacomi Next Level
09.06.2020
Pierwszy ebook o Augmented Reality w służbie marketingu
wczoraj
Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski
wczoraj
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan
wczoraj
„Jest sprawa, nowa kawa!”. Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
4 dni temu
Wielkie kino na żądanie. Jak Polacy korzystają z portali streamingowych? [BADANIE]
4 dni temu
Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie [BADANIE AMAZON]