14.07.2023
Euvic Performance ponownie dla ROCKWOOL
14.07.2023
Euvic Performance ponownie dla ROCKWOOL
05.07.2023
Wsparcie dla każdej rodziny, nie dla nielicznych – SOS Wioski Dziecięce z kampanią przeciwko wykluczeniu polskich rodzin
30.05.2023
Ruszyła kampania społeczna „MAKi” zachęcająca kobiety i mężczyzn do współpracy
15.11.2022
Świąteczna reklama John Lewis zwraca uwagę na rodziny zastępcze
20.12.2021
Świąteczne życzenia od tęczowych rodzin na plakatach w 27 miastach w Polsce
20.09.2021
#psiAktywna rodzina – kampania edukacyjna dla rodzin planujących adopcję zwierząt
08.09.2021
Rodzina Leśniewskich w kolejnej odsłonie kampanii marki Herbapol realizowanej przez Serviceplan Health
07.09.2021
Rozwiązania smart home w kampanii „A Ty za co lubisz Somfy?”
02.09.2021
IKEA w nowej kampanii przypomina, że są rzeczy… ważniejsze niż rzeczy
10.08.2020
Lidl Polska już po raz 4 partnerem Karty Dużej Rodziny
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia