
22.12.2017
Samsung #ZmieniaŚwiat razem z polskimi startupami
22.12.2017
Samsung #ZmieniaŚwiat razem z polskimi startupami
08.03.2017
Sklepy będą mniejsze niż dziś. Ogłaszamy zwycięzcę drugiego etapu akcji #ZmienimyŚwiat
03.03.2017
Miasta przyszłości będą smart. Co zyskamy?
27.02.2017
Sklepy przyszłości
23.02.2017
Internet zmienił sposób, w jaki kupujemy i płacimy
17.02.2017
Aleksander Naganowski (Mastercard): Nie boimy się o przyszłość kart płatniczych
14.02.2017
Jeśli nie gotówką, to jak? Ulubione sposoby płacenia Polaków
07.02.2017
Jak będą wyglądały płatności w przyszłości? Wspólnie z Mastercard zapraszamy na nową edycję #ZmienimyŚwiat
05.12.2016
Jak startupy mogą zmienić świat na lepsze? Rozwiązujemy konkurs #ZmienimyŚwiat i przypominamy o zgłoszeniach do The Venture
25.11.2016
Wierzę, że startupy społeczne poprawiają pewien fragment świata. Agnieszka Osytek o konkursie The Venture
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu