Pressroom Po 20 latach Kevin nie będzie sam w domu [badanie] 07.12.2020 Pressroom badanie Nielsen telewizja Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Programmatic Technologia Hybrid TV Sync w kampaniach parentingowych dla marek Nestlé 17.11.2020 wideo reklama telewizja technologia Poleć FB TW IN 21 21 udostepnień 3 3 minuty czytania
Pressroom Serwisy streamingowe OTT drugim najszybciej rosnącym segmentem rynku mediów 30.10.2020 Pressroom reklama telewizja Reklamodawcy Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania
Reklama Reklama w czasie pandemii 21.10.2020 marka reklama telewizja Reklamodawcy Poleć FB TW IN 29 29 udostepnień 4 4 minuty czytania
Kampania CIA prezentuje nowy spot rekrutacyjny – agencja po raz pierwszy reklamuje się w telewizji 25.06.2020 promocja reklama tv rekrutacja Poleć FB TW IN 44 44 udostepnienia 2 2 minuty czytania
Media Pokolenie telewizji a pokolenie YouTube’a, czyli co wybiera generacja Z 18.06.2020 YouTube badanie tv Trendy Poleć FB TW IN 157 157 udostepnień 4 4 minuty czytania
Programmatic Programmatic zasilany danymi 15.06.2020 In-Image reklama telewizja Dane Poleć FB TW IN 88 88 udostepnień 6 6 minut czytania
Pressroom COVID-19 zagościł w telewizyjnych kreacjach reklamowych 10.06.2020 Pressroom raport reklama spoty Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 4 4 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: tylko 7% marek odwoływało się w reklamach TV do pandemii 03.06.2020 Pressroom raport analiza badanie Poleć FB TW IN 17 17 udostepnień 2 2 minuty czytania
Raport Wartość rynku reklamy w Polsce po trzech miesiącach 2020 wzrosła o 0,5% [raport] 03.06.2020 raport badanie reklama radio Poleć FB TW IN 22 22 udostepnienia 5 5 minut czytania
Pressroom Wavemaker: widzowie doceniają naziemną TV; Polsat zyskuje w ocenie atrakcyjności, HBO i NatGeo na multipleksie marzeń 18.05.2020 Pressroom raport badanie tv Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Branża marketingowa Grupa Polsat kupuje Interię – jak wpłynie to na oba podmioty? [opinie] 08.05.2020 opinie reklama Interia media Poleć FB TW IN 56 56 udostepnień 4 4 minuty czytania
Pressroom Wavemaker: Youtube, Facebook i Netflix mediowymi „must have” Polaków 24.03.2020 Pressroom raport badanie telewizja Poleć FB TW IN 19 19 udostepnień 2 2 minuty czytania
Programmatic Hybrid TV Sync – idealny format reklamowy w czasie narodowej kwarantanny domowej 23.03.2020 mobile reklama telewizja Programmatic Poleć FB TW IN 68 68 udostepnień 3 3 minuty czytania
Pressroom #oglądamymądrze, czyli najmłodsi widzowie przed telewizorami [badanie] 16.03.2020 Pressroom raport badanie dzieci Poleć FB TW IN 89 89 udostepnień 3 3 minuty czytania
Pressroom Wartość product placementu w 2019 roku w polskich kanałach telewizyjnych wyniosła blisko 700 mln zł 26.02.2020 Pressroom raport reklama product placement Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania