14.10.2025
#ChangeTheCompliment: Dove zachęca do zmiany sposobu, w jaki chwalimy dziewczęta
14.10.2025
#ChangeTheCompliment: Dove zachęca do zmiany sposobu, w jaki chwalimy dziewczęta
15.09.2025
Dove i Rossmann oddają głos pokoleniu Z w kampanii „Piękna Generacja”
10.06.2025
„Stanowisko: tata”: Dove zachęca ojców do uzupełnienia profili na LinkedInie o ojcowskie osiągnięcia
02.06.2025
Dove: ta etykieta da ci znać, kiedy woda pod prysznicem jest zbyt gorąca
17.03.2025
#ShareTheFirst: Dove i Bebe Rexha zachęcają kobiety do pokazania, że prawdziwe piękno nie potrzebuje powtórki
04.03.2025
„Album Piękna”: Dove i Rossmann prezentują różnorodność piękna Polek
08.01.2025
#NewYearsUnresolution: Dove zachęca do sprzeciwiania się standardom piękna w postanowieniach noworocznych
29.10.2024
Martyna Wojciechowska: Czuję odpowiedzialność wobec moich obserwatorów [WYWIAD]
30.09.2024
„Most likely”: Dove zwraca uwagę na to, jak wiele dziewczyn nie lubi siebie
12.09.2024
„Toxic Influence: The Dark Side of Dove”: Greenpeace zwraca uwagę na skalę zanieczyszczeń plastikiem przez Unilever
wczoraj
Kupuj z legalnego źródła: rusza akcja „Stroisz” Lasów Państwowych
wczoraj
Lubella świętuje Światowy Dzień Makaronu w wielkim formacie: nowy mural w Lublinie
2 dni temu
Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio
2 dni temu
Tigers i Get Noticed jednoczą siły
3 dni temu
Laureaci Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska 2025