
10.06.2025
„Stanowisko: tata”: Dove zachęca ojców do uzupełnienia profili na LinkedInie o ojcowskie osiągnięcia
10.06.2025
„Stanowisko: tata”: Dove zachęca ojców do uzupełnienia profili na LinkedInie o ojcowskie osiągnięcia
02.06.2025
Dove: ta etykieta da ci znać, kiedy woda pod prysznicem jest zbyt gorąca
17.03.2025
#ShareTheFirst: Dove i Bebe Rexha zachęcają kobiety do pokazania, że prawdziwe piękno nie potrzebuje powtórki
04.03.2025
„Album Piękna”: Dove i Rossmann prezentują różnorodność piękna Polek
08.01.2025
#NewYearsUnresolution: Dove zachęca do sprzeciwiania się standardom piękna w postanowieniach noworocznych
29.10.2024
Martyna Wojciechowska: Czuję odpowiedzialność wobec moich obserwatorów [WYWIAD]
30.09.2024
„Most likely”: Dove zwraca uwagę na to, jak wiele dziewczyn nie lubi siebie
12.09.2024
„Toxic Influence: The Dark Side of Dove”: Greenpeace zwraca uwagę na skalę zanieczyszczeń plastikiem przez Unilever
10.09.2024
„Prawdziwe piękno w dobie sztucznej inteligencji”: Dove zachęca do refleksji nad wpływem AI na standardy piękna
06.09.2024
„Piękno nie jest tak toksyczne”. Aktywiści Greenpeace aresztowani po zawieszeniu baneru na siedzibie Unilever
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu