29.06.2023
Amerykańscy influencerzy odwiedzili fabrykę Shein w Chinach. Internauci są oburzeni
29.06.2023
Amerykańscy influencerzy odwiedzili fabrykę Shein w Chinach. Internauci są oburzeni
25.04.2023
Debata: Hejt – niszczące zjawisko XXI wieku. Czy można się przed nim bronić?
20.03.2023
Katarzyna Kucewicz: Hejt pozostawia znaczący ślad w naszej psychice („PR na backstage’u”)
22.12.2022
Fundacja Komputronik partnerem kampanii „Nie hejtuję-motywuję”
02.12.2022
Hejt Talks – porozmawiajmy o hejcie razem z Polską Akcją Humanitarną
13.06.2022
Mirosław Zbrojewicz w nowej kampanii UNIQA dotyczącej problemu hejtu w sieci
12.11.2021
YouTube ukrył liczbę negatywnych ocen filmów
18.08.2021
Tomasz Czechowski (Doctor Brew): Marketing nie powinien się opierać na myśleniu, kogo wesprzeć, żeby coś zyskać
03.08.2021
Doctor Brew dzięki hejterom przekazuje 30 000 zł na wsparcie KPH
30.07.2021
Doctor Brew odkłada 10 zł za każdy hejterski komentarz pod zdjęciem pary homoseksualnej
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean