
25.10.2024
Piłkarski Paczkomat InPost dla kibiców Barcelony
25.10.2024
Piłkarski Paczkomat InPost dla kibiców Barcelony
17.10.2024
Spotify znowu łączy świat muzyki i futbolu. Na koszulkach FC Barcelony pojawiło się logo Coldplay
23.10.2023
The Rolling Stones zastępuje Spotify. FC Barcelona zagra z legendą (na piersi)
29.09.2023
Mata i FC Barcelona. Na stadionie Spotify Camp Nou pojawiła się reklama najnowszego albumu rapera
16.06.2023
Nowe stroje FC Barcelona nawiązują do pierwszego meczu żeńskiej drużyny na Camp Nou
31.05.2023
Spotify oferuje możliwość „zblendowania” swojej playlisty z playlistą Roberta Lewandowskiego
25.05.2023
TP Vision głównym partnerem FC Barcelona
22.05.2023
Piłkarze FC Barcelona dziękują swoim rosyjskim kibicom w kontrowersyjnym wideo
17.04.2023
Polska agencja BSS oficjalnym przedstawicielem FC Barcelony
27.10.2022
Kibice i piłkarze FC Barcelony bohaterami nowej kampanii CUPRA
dzisiaj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
wczoraj
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
wczoraj
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
4 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
4 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media