
19.10.2020
Lekarski personal branding – 5 korzyści strategicznego budowania marki specjalisty w social mediach
19.10.2020
Lekarski personal branding – 5 korzyści strategicznego budowania marki specjalisty w social mediach
03.06.2020
Branża medyczna w obliczu COVID-19
13.12.2018
Razem dla Słuchu: Jak przeprowadzić angażującą kampanię do grupy 55+? [case study]
12.03.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 4): Działania komplementarne – mobile, eventy, narzędzia sprzedażowe
05.03.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 3): Komunikacja produktowa i usługowa – produkty i placówka medyczna
15.02.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 2): Medyczna komunikacja B2C i B2B – pacjenci, farmaceuci, lekarze…
05.02.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 1): Specyfika branży — konsument to pacjent, a kto jest sprzedawcą?
03.07.2017
Rola mediów społecznościowych w edukacji zdrowotnej
12.06.2017
Reklama w placówkach medycznych – czy działa?
31.12.2014
Polekarza – aplikacja dla pacjentów i lekarzy
dzisiaj
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]