
19.10.2020
Lekarski personal branding – 5 korzyści strategicznego budowania marki specjalisty w social mediach
19.10.2020
Lekarski personal branding – 5 korzyści strategicznego budowania marki specjalisty w social mediach
03.06.2020
Branża medyczna w obliczu COVID-19
13.12.2018
Razem dla Słuchu: Jak przeprowadzić angażującą kampanię do grupy 55+? [case study]
12.03.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 4): Działania komplementarne – mobile, eventy, narzędzia sprzedażowe
05.03.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 3): Komunikacja produktowa i usługowa – produkty i placówka medyczna
15.02.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 2): Medyczna komunikacja B2C i B2B – pacjenci, farmaceuci, lekarze…
05.02.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 1): Specyfika branży — konsument to pacjent, a kto jest sprzedawcą?
03.07.2017
Rola mediów społecznościowych w edukacji zdrowotnej
12.06.2017
Reklama w placówkach medycznych – czy działa?
31.12.2014
Polekarza – aplikacja dla pacjentów i lekarzy
dzisiaj
„Kurs na czytanie”: Fundacja Powszechnego Czytania szuka Ratowników Czytelnictwa
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
wczoraj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
wczoraj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]