08.12.2023
Sztuczna inteligencja odtworzyła głos Ocalałej z zagłady getta warszawskiego
08.12.2023
Sztuczna inteligencja odtworzyła głos Ocalałej z zagłady getta warszawskiego
23.11.2023
Marketing niepodległościowy, czyli jak marketingowo mówić o niepodległości Polski? Case study
15.11.2023
90 lat historii Air France w unikalnym pokazie mody
08.11.2023
„Tu się tworzą historie”, czyli nowa platforma komunikacyjna OTOMOTO
05.10.2023
Historia niezwykłego BOBO FRUTA – jak zmieniał się przez lata
22.09.2023
Dr hab. Tomasz Olejniczak: Heritage marketing skupia się na podkreśleniu długotrwałego dziedzictwa i tradycji marki
19.09.2023
Pierwsza w Polsce książka o tym, jak wykorzystać historię do zbudowania tożsamości i wizerunku marki
06.09.2023
Dwie strony muru. Instalacja Muzeum POLIN przywraca pamięć o cywilnej ludności getta warszawskiego
29.08.2023
Po co przedsiębiorstwu heritage marketing mix?
28.08.2023
Historia postępu w branży oponiarskiej. Goodyear prezentuje serial dokumentalny z okazji 125-lecia firmy
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
2 dni temu
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie