
19.08.2024
„Hiding in Plain Sight”: kampania DOOH na rzecz osób dotkniętych ubóstwem higienicznym w Wielkiej Brytanii
19.08.2024
„Hiding in Plain Sight”: kampania DOOH na rzecz osób dotkniętych ubóstwem higienicznym w Wielkiej Brytanii
23.11.2020
Bezpieczeństwo i higiena – Lidl poddał się kontroli
21.08.2020
Żabka rozpoczęła wdrożenie ponadstandardowego programu „Bezpieczeństwo i Higiena +” z międzynarodowym partnerem TÜV Nord
30.04.2020
„Wszystko w naszych rękach” – McDonald’s rusza z kampanią, w której edukuje nt. mycia rąk
30.04.2020
Pornhub stworzył „najczystsze porno w historii”, w którym aktorzy z filmów dla dorosłych uczą o zasadach higieny
21.04.2020
Scrubhub: Pornhub uruchomił portal z filmami o myciu rąk
20.04.2020
Lidl montuje stacje dezynfekujące w swoich sklepach
18.03.2020
Zdrowo żyj, ręce myj! Bohaterowie Cartoon Network z przyjacielskim przesłaniem dla najmłodszych
29.08.2018
Startuje kampania edukacyjna „Mistrzostwa Świata w myciu rąk „skierowana do dzieci
17.05.2017
Reklama dnia: Ten pierwszy raz z… myjącą toaletą. Zaskakująca reklama producenta sedesów
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV