
05.03.2024
Sylwia Ramos-Wójcik (Nice To Fit You): Sport i aktywny tryb życia są wpisane w DNA naszej marki
05.03.2024
Sylwia Ramos-Wójcik (Nice To Fit You): Sport i aktywny tryb życia są wpisane w DNA naszej marki
01.02.2024
Katarzyna Jabłkowska (Creative Brand Stories): Immersja staje się coraz bardziej kluczowym elementem doświadczeń eventowych
19.01.2024
PKO Bank Polski ogłasza przetarg na agencje eventowe
28.06.2023
„Event marketing 2022 / 2023”: Eventy sprawdzają się w niepewnych czasach [rarport]
14.03.2023
Trend 2023 – eventy w kontenerach modułowych
18.01.2022
Eventy na przełomie 2021/2022
13.07.2021
Letnie ożywienie w branży eventowej
30.06.2021
Branża eventowa nie odrobi strat, a na horyzoncie widać czwartą falę pandemii
09.06.2021
Jakie eventy będą realizowane po zakończeniu pandemii? – premiera raportu „Digital Event”
26.05.2021
Dziewiąty finał MP Power Awards: nagrody branży eventowej rozdane
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]