
16.04.2020
Wielkanocny Mecz Charytatywny – zebrano ponad 26 000 złotych dla Powstańców Warszawskich
16.04.2020
Wielkanocny Mecz Charytatywny – zebrano ponad 26 000 złotych dla Powstańców Warszawskich
19.03.2020
Telewizja Polska wraz z Muzeum Powstania Warszawskiego i MEN uruchamia kanał edukacyjny online
14.12.2018
Filip Chajzer zmobilizował sieci handlowe do pomocy Powstańcom
28.07.2018
Jesteśmy, jeśli pamiętasz – poruszający spot z okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego
28.10.2014
K2 przygotowała aplikację „Pamięć Miasta” – przewodnik po miejscach pamięci Powstania Warszawskiego
22.08.2014
BrightMedia dla Muzeum Powstania Warszawskiego
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu