
wczoraj
„The Periodic Fable”: The Ordinary demaskuje pseudonaukowy bełkot branży kosmetycznej
wczoraj
„The Periodic Fable”: The Ordinary demaskuje pseudonaukowy bełkot branży kosmetycznej
2 dni temu
„The Swedish Prescription”, czyli kampania promująca Szwecję jako receptę na zdrowie
3 dni temu
#ChangeTheCompliment: Dove zachęca do zmiany sposobu, w jaki chwalimy dziewczęta
4 dni temu
Żabka i Sprite łączą siły. Powstał limitowany sos do hot dogów
7 dni temu
„Adidas Originals Pet”: powstała jesienna odsłona kolekcji ubrań dla zwierząt
09.10.2025
„Jadą świdry, jadą”: delio supermarket online wykorzystuje zabawne hasła w kampanii OOH
08.10.2025
Komfort pokazuje, jak łączyć rozrywkę i branded content – premiera drugiego sezonu „Na Komfortowej”
08.10.2025
Ilustracje satyryka Janka Kozy w kampanii wizerunkowej TOK FM
07.10.2025
„I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?”: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich pokazuje samotność seniorów oczami bajkowych bohaterów
07.10.2025
#OdKulis „Oblicza Weterynarii”: jak marka Brit rozpoczęła dyskusję o zdrowiu psychicznym weterynarzy
dzisiaj
Poznaliśmy finalistów konkursu PR Wings 2025
wczoraj
Allegro testuje usługę Allegro OdZyskaj
wczoraj
Startuje XVII edycja konkursu Sukces Pisany Szminką [PATRONAT]
wczoraj
Kto naprawdę sięga po chipsy? Zaskakujący profil konsumenta [BADANIE]
2 dni temu
16.10 pierwsze czytanie projektu DSA w sejmie. W tle zarzuty o cenzurę