![Jak odejście Donatelli Versace z firmy wpłynie na markę [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/donatella-versace-opinie-142x0-c-default.jpg)
26.03.2025
Jak odejście Donatelli Versace z firmy wpłynie na markę [OPINIE]
26.03.2025
Jak odejście Donatelli Versace z firmy wpłynie na markę [OPINIE]
05.03.2025
Dystynktywna marka: tożsamość, która wyróżnia [PODSUMOWANIE WEBINARU]
12.02.2025
Bolt odświeża identyfikację wizualną
06.11.2024
Budowanie wizerunku marki: PsiBufet
04.09.2024
Budowanie wizerunku marki: Pan Pomidor
10.07.2024
Budowanie wizerunku marki: Gie El
27.06.2024
Budowanie wizerunku marki: DESEO Patisserie & Chocolaterie
28.05.2024
Budowanie wizerunku marki: Leaf Liturgy
04.12.2023
Czy polscy konsumenci sceptycznie odnoszą się do nowych logotypów marek?
22.09.2023
Dr hab. Tomasz Olejniczak: Heritage marketing skupia się na podkreśleniu długotrwałego dziedzictwa i tradycji marki
wczoraj
Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie
wczoraj
Agencja Mediahub to teraz MullenLowe Media
wczoraj
Konferencja Środowiskowa Interzero 2025 [RELACJA]
wczoraj
Lech przedstawia 8-godzinne relaksacyjne wideo z Kayah z dźwiękami natury w tle
wczoraj
„Zaufanie do żywności – co myślą Polacy?” [RAPORT]