04.12.2023
Czy polscy konsumenci sceptycznie odnoszą się do nowych logotypów marek?
04.12.2023
Czy polscy konsumenci sceptycznie odnoszą się do nowych logotypów marek?
22.09.2023
Dr hab. Tomasz Olejniczak: Heritage marketing skupia się na podkreśleniu długotrwałego dziedzictwa i tradycji marki
19.09.2023
Pierwsza w Polsce książka o tym, jak wykorzystać historię do zbudowania tożsamości i wizerunku marki
01.08.2023
Kolory i ich wpływ na emocje i zachowania konsumentów. Jak wykorzystać psychologię kolorów w marketingu?
31.07.2023
Rebranding Twittera – nowa tożsamość czy kolejne kontrowersje?
22.06.2023
Patagonia jednak nie taka ekologiczna? Śledztwo dziennikarskie ujawnia smutne fakty
30.05.2023
Marketing w szkolnictwie wyższym. Te działania się sprawdzają!
15.03.2023
Kształtowanie wizerunku instytucji na przykładzie uczelni wyższej
27.02.2023
Nokia zmienia logo po 25 latach
31.01.2023
Burberry w ogniu krytyki za kampanię z udziałem osoby po mastektomii
wczoraj
Wyzwaniach marketerów 2024/2025 [WEŹ UDZIAŁ W BADANIU]
wczoraj
Meta wprowadza dodatkowe języki europejskie dla filtra asortymentu
wczoraj
Forum IAB 2024 – 90 elektryzujących wystąpień, 6 bloków tematycznych, 2 dni spotkań [PATRONAT]
2 dni temu
Semrush za prawie 55 mln zł obejmuje 57% akcji Brand24
2 dni temu
Morele w humorystycznej kampanii odpowiada na pytanie, co boli grafika