Pressroom Something in the AiR II – wygraj talent show w Internecie 18.03.2014 Pressroom Facebook aplikacja fanpage Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom FanpageTrends 2013 - Sotrender podsumowuje rok na Facebooku 31.01.2014 Pressroom Facebook fanpage Podsumowanie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Tymbark najszybciej reagującą polską marką na Facebooku wg raportu socialbakers.com 24.01.2014 Pressroom Facebook fanpage Tymbark Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Mądrość natury! Akademia Samców Alfa wg profesora Wolfdoga 11.12.2013 Pressroom Facebook fanpage old spice Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Tesco i Lemon Sky podsumowują „FANPAGE NA ŻYWO” - case study 05.12.2013 Pressroom fanpage Tesco case study Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom W poszukiwaniu zaangażowania na Facebooku – raport Mindshare Polska i Sotrender 27.11.2013 Pressroom Social media Facebook fanpage Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Street View w Wyborowej Grze Miejskiej - LOWE Warsaw dla Wyborowa S.A. 26.11.2013 Pressroom Wyborowa fanpage Google Street View Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Telefon dla Emilki – case study akcji LG 25.11.2013 Pressroom fanpage telekomunikacja case study Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Aplikacja konkursowa w postach na fanpage’u Cyfrowego Polsatu 08.11.2013 Pressroom fanpage HBO konkursy na Facebooku Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Felietony Duże kłamstwa, małe kłamstwa i statystyki 31.10.2013 Felietony Social media fanpage EdgeRank Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom The Digitals kompletuje ekipę w aktywacji dla Warki 16.10.2013 Pressroom fanpage piwo Warka Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Czy można golić się podczas skoku ze spadochronem z wysokości 4000 m, czyli wyzwanie Gillette Sensitive 30.09.2013 Pressroom kampania internetowa fanpage Gillette Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Odważ się zmieniać z ABSOLUT VODKA - twarze fanów na opakowaniach 28.09.2013 Pressroom fanpage design alkohol Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Herbata Saga zachęca do wspólnego tworzenia opowieści 27.09.2013 Pressroom fanpage herbata storytelling Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Którym jesteś Bondem? - sprawdź na fanpage’u CANAL+ 26.09.2013 Pressroom Facebook aplikacja fanpage Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wuj Konstanty daje reprymendy w nowej kampanii reklamowej Tyskiego na Facebooku 28.08.2013 Pressroom fanpage Tyskie piwo Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania