05.02.2024
Fundacja Świętego Mikołaja otwiera program pomocy psychologicznej dla dzieci
05.02.2024
Fundacja Świętego Mikołaja otwiera program pomocy psychologicznej dla dzieci
23.09.2023
Apetyt rośnie w miarę nauki, czyli Gang Mocniaków idzie do szkoły
21.09.2023
Lekcje samobadania piersi w szkołach – Avon startuje z 2. edycją programu Normalne, że ich dotykam
18.09.2023
NAV agency z konkursem o szkolnych grzeszkach dla marki Grześki
05.09.2023
Storytel wykorzystało AI do wygenerowania grafik z wizerunkiem autorów polskich lektur, ale… we współczesnym wydaniu
30.08.2023
Z Empikiem powrót do szkoły „Taniej niż myślisz”
30.08.2023
Polskie – kupuję to! PGE zachęca do wyposażenia wyprawek szkolnych w polskie produkty
06.07.2023
#OdKulis: Decathlon chce podnieść rangę sportu w kształceniu młodych Polaków
25.04.2023
Jakub Tylman: Na Instagramie improwizuję i robię to w sposób oryginalny, po swojemu („PR na backstage’u”)
21.04.2023
Ubrania pomagała zbierać cała wieś, ksiądz zachęcał z ambony
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia