
28.05.2025
UOKiK: Kary dla Azagroup, Born2Be i Renee za niekończące się „promocje”
28.05.2025
UOKiK: Kary dla Azagroup, Born2Be i Renee za niekończące się „promocje”
05.03.2025
UOKiK: kara dla Jura Poland oraz właścicieli sklepów RTV Euro AGD, Media Markt i Media Expert
22.01.2025
UOKiK: Netia oraz P4 z zarzutami za prezentowanie cen wprowadzające klientów w błąd
19.06.2024
Krzysztof Szyszkiewicz: Dynamic pricing to nie tylko częstotliwość zmian, ale przede wszystkim proces zarządzania tymi zmianami [WYWIAD]
25.01.2024
IKEA ogłasza największą inwestycję w historii firmy w Polsce
25.01.2024
Ponad 72 mln zł kary od UOKiK dla Autocentrum AAA Auto za nieprawdziwe informacje o cenie aut i niedozwolone zapisy w umowach
04.09.2023
W dobie inflacji negocjowanie cen nie jest zaskoczeniem [badanie Vinted]
31.05.2023
Już blisko 40% Polaków kupujących online to smart shopperzy. Jak nauczyliśmy się robić zakupy podczas inflacji?
12.04.2023
Łukasz Hodorowicz: Zetki szybciej niż pozostałe pokolenia rozpoznają marketing „na siłę”
03.01.2023
Biedronka pokaże klientom aż 3 ceny promocyjnych produktów
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]