27.09.2022
Wystartowała ogólnopolska kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
27.09.2022
Wystartowała ogólnopolska kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
12.10.2020
Artystyczna „Ściana kultury” w Pradze i Warszawie
15.10.2019
Duet Bisz i Radex piosenką promują tegoroczną kampanię „Ojczysty – dodaj do ulubionych” Narodowego Centrum Kultury
22.02.2018
“Sztuka wyboru” w nowym spocie na rzecz ochrony językowego dziedzictwa kulturowego. Czy używasz go świadomie?
20.06.2012
E-marketing wyzwaniem kultury
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
wczoraj
Podwójna wartość awansu na EURO. Kilkadziesiąt milionów złotych premii dla PZPN