
05.02.2025
„Zdolni bez ALE”: Fundacja Moc Pomocy chce zmieniać postrzeganie osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy
05.02.2025
„Zdolni bez ALE”: Fundacja Moc Pomocy chce zmieniać postrzeganie osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy
16.01.2025
Portaj Pracuj.pl podsumowuje sytuację na rynku pracy specjalistów w 2024 roku
09.01.2025
#NameTheBias: kampania, która przekonuje, że uprzedzenia i luki płacowe zaczynają się od pochodzenia
30.10.2024
#NMInsights: Polski Instytut Ekonomiczny: jak wykorzystanie AI wpływa na polski rynek pracy [RAPORT]
19.09.2024
„ResZAmes”: Pizza Hut stworzyła pudełko, które możesz zamienić w CV
18.09.2024
„Zdesperowana” zamiast „otwarta na nowe oferty pracy”. Brytyjska absolwentka grafiki stworzyła alternatywną nakładkę profilową na LinkedInie
13.08.2024
Organizacja SheSays walczy o godziwe warunki pracy w zawodach kreatywnych dla kobiet
26.03.2024
Wynagrodzenia stanowią tabu na polskim rynku [RAPORT HAYS POLAND]
23.01.2024
Zawód po 50-tce, czyli walka z rozczarowaniem na rynku pracy. Kampania wspierająca pokolenie 50+ od OLX Praca
13.12.2023
Benefit Systems pyta Gen Z
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu