Marketingowa 11 Inga Wawrzyniak-Gacek (Grupa eSky): Naszym szefem jest klient, a dyrektor marketingu jest głosem klienta w firmie 05.11.2020 Marketingowa 11 branża marketingowa Dyrektor Marketingu Travel Poleć FB TW IN 4 4 udostepnienia 4 4 minuty czytania
Marketingowa 11 Katarzyna Opertowska (Cinema City): Trudne czasy wymagają niestandardowych działań 26.10.2020 marketing marka Marketingowa 11 komunikacja Poleć FB TW IN 15 15 udostepnień 5 5 minut czytania
Marketingowa 11 Julia Dedo (Wolt): Sztuczność jest wrogiem marketingu 22.10.2020 marketing marka Marketingowa 11 Dyrektor Marketingu Poleć FB TW IN 3 3 udostepnienia 4 4 minuty czytania
Marketingowa 11 Maria Raszdorf (Glovo): Krajobraz marketingowy ciągle się zmienia, nie ma w nim miejsca na stagnację 01.10.2020 marketing marka Marketingowa 11 Dyrektor Marketingu Poleć FB TW IN 18 18 udostepnień 3 3 minuty czytania
Marketingowa 11 Magdalena Marzec (Too Good To Go): Odbiorcy wyczuwają od razu, czy firma jest zafiksowana jedynie na chęci zysku 14.09.2020 marka Marketingowa 11 Dyrektor Marketingu Kampania Poleć FB TW IN 19 19 udostepnień 5 5 minut czytania
Marketingowa 11 Kamila Cichocka (Microsoft): Marketing to wielka dawka empatii i strategiczne długoterminowe działania z szacunkiem dla odbiorcy 04.09.2020 marketing marka Marketingowa 11 Microsoft Poleć FB TW IN 38 38 udostepnień 5 5 minut czytania
Marketingowa 11 Joanna Staude-Potocka (Żabka Polska): Ważna jest autentyczność marki, jej wyraźna rola w życiu danego społeczeństwa poza celami merkantylnymi 08.07.2020 marketing marka Marketingowa 11 Żabka Poleć FB TW IN 5 5 udostepnień 2 2 minuty czytania
Marketingowa 11 Patricjus Ziecik (Henkel Polska): W marketingu najważniejsze jest, by komunikować prawdziwe wartości oferowanych marek 28.05.2020 marketing Marketingowa 11 Dyrektor Marketingu Henkel Polska Poleć FB TW IN 7 7 udostepnień 2 2 minuty czytania
Marketingowa 11 Maksymilian Malicki (Bolt): Każdy kanał i technologia mogą być wartościowe, ale trzeba znaleźć pomysł na ich sprytne wykorzystanie 13.05.2020 marketing marka Marketingowa 11 promocja Poleć FB TW IN 9 9 udostepnień 3 3 minuty czytania
Marketingowa 11 Grzegorz Wachowicz (RTV EURO AGD): Dzięki rozwiązaniom cyfrowym jesteśmy w stanie stworzyć maksymalnie spersonalizowane komunikaty oraz usługi skrojone na miarę 12.03.2020 Marketingowa 11 Marketing Automation Trendy branża marketingowa Poleć FB TW IN 19 19 udostepnień 4 4 minuty czytania
Marketingowa 11 Karolina Szulęcka (Ferrari Katowice): W produkcie luksusowym najbardziej liczy się nie sama sprzedaż, ale to, co przed i po – indywidualizm, emocje i ludzka twarz 03.03.2020 Marketingowa 11 motoryzacja branża motoryzacyjna Trendy Poleć FB TW IN 376 376 udostepnień 3 3 minuty czytania
Marketingowa 11 Craig van Niekerk (Wyborowa Pernod Ricard): Marketing posiada siłę, która potrafi poruszyć ludzi 12.11.2019 marka Marketingowa 11 branża marketingowa Dyrektor Marketingu Poleć FB TW IN 2 2 udostepnienia 2 2 minuty czytania
Marketingowa 11 Monika Banaś-Jankowska (Henkel Polska): Świeże i kreatywne podejście zawsze wygra konfrontację z utartym copy-paste 04.11.2019 Marketingowa 11 branża marketingowa Dyrektor Marketingu Henkel Polska Poleć FB TW IN 14 14 udostepnień 2 2 minuty czytania
Marketingowa 11 Agnieszką Jaśkiewicz (Sony Mobile): Uwielbiam tworzyć coś, co ma znaczenie 28.10.2019 marketing Marketingowa 11 branża marketingowa Sony Mobile Poleć FB TW IN 5 5 udostepnień 2 2 minuty czytania
Marketingowa 11 Mateusz Małek (Blachotrapez): Marketing to przede wszystkim budowanie relacji, a nie natychmiastowa sprzedaż 14.10.2019 marketing Marketingowa 11 branża marketingowa Dyrektor Marketingu Poleć FB TW IN 309 309 udostepnień 3 3 minuty czytania
Marketingowa 11 Katarzyna Świderska (WIŚNIOWSKI): Jestem marketingowcem z urodzenia, storytelling to moja naturalna predyspozycja 09.10.2019 marka Marketingowa 11 branża marketingowa WIŚNIOWSKI Poleć FB TW IN 232 232 udostepnienia 2 2 minuty czytania