Marketingowa 11 Przemysław „Albert” Alberski (TOTALbet): Walka o zainteresowanie jest i będzie największym wyzwaniem marketingu 15.09.2022 marketing Marketingowa 11 Wywiad M11 Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketingowa 11 Edyta Szymanowska (PayPo): Wiedza o klientach to klucz do odpowiedniej komunikacji 02.09.2022 E-commerce marketing Marketingowa 11 Wywiad Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Marketingowa 11 Dariusz Brodnicki (Volkswagen Financial Services): Marketing to nieustanne tworzenie 31.08.2022 marketing Marketingowa 11 Wywiad Volkswagen Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Marketingowa 11 Marlena Wieteska (WealthSeed): Technologia jest niezwykle wspierająca, ale wymaga stałego uczenia się 18.02.2022 marketing Marketingowa 11 Wywiad FinTech Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Marketingowa 11 Małgorzata Wilińska (Getin Noble Bank): Marka, która nie wie komu i w czym pomaga, nie przetrwa 11.02.2022 Marketingowa 11 Trendy branża marketingowa Getin Noble Banku Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Marketingowa 11 Monika Bazdyga (Audioteka): Marketing to przede wszystkim praca dla ludzi i z ludźmi 28.01.2022 marketing audioteka Marketingowa 11 Trendy Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Marketingowa 11 Justyna Goraj (Shell): Rola cyfryzacji procesów marketingowych będzie się stale zwiększała 18.11.2021 Marketingowa 11 Shell branża marketingowa M11 Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Marketingowa 11 Dawid Pożoga (Rankomat.pl): Staram się unikać silosowego myślenia o kanałach komunikacji 08.11.2021 marketing Marketingowa 11 branża marketingowa Rankomat Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketingowa 11 Arkadiusz Dobosz (Intermarché): Jestem zwolennikiem dialogu, a nie monologu z konsumentem 01.06.2021 marketing Marketingowa 11 Trendy digital Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketingowa 11 Paweł Rybak (Shoper): Nie można prowadzić skutecznych kampanii bez oceny efektywności realizowanych działań rynkowych 19.04.2021 marketing Marketingowa 11 reklama Shoper Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Marketingowa 11 Inga Wawrzyniak-Gacek (Grupa eSky): Naszym szefem jest klient, a dyrektor marketingu jest głosem klienta w firmie 05.11.2020 Marketingowa 11 branża marketingowa Dyrektor Marketingu Travel Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Marketingowa 11 Katarzyna Opertowska (Cinema City): Trudne czasy wymagają niestandardowych działań 26.10.2020 marketing marka Marketingowa 11 komunikacja Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Marketingowa 11 Julia Dedo (Wolt): Sztuczność jest wrogiem marketingu 22.10.2020 marketing marka Marketingowa 11 Dyrektor Marketingu Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Marketingowa 11 Maria Raszdorf (Glovo): Krajobraz marketingowy ciągle się zmienia, nie ma w nim miejsca na stagnację 01.10.2020 marketing marka Marketingowa 11 Dyrektor Marketingu Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Marketingowa 11 Magdalena Marzec (Too Good To Go): Odbiorcy wyczuwają od razu, czy firma jest zafiksowana jedynie na chęci zysku 14.09.2020 marka Marketingowa 11 Dyrektor Marketingu Kampania Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Marketingowa 11 Kamila Cichocka (Microsoft): Marketing to wielka dawka empatii i strategiczne długoterminowe działania z szacunkiem dla odbiorcy 04.09.2020 marketing marka Marketingowa 11 Microsoft Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania