![Dorota Bigo, Aleksandra Gawlas: Jak technologia może wpłynąć na efektywność kampanii na YouTube [PODCAST]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/11/NM-podcast-4-142x0-c-default.jpg)
07.11.2024
Dorota Bigo, Aleksandra Gawlas: Jak technologia może wpłynąć na efektywność kampanii na YouTube [PODCAST]
07.11.2024
Dorota Bigo, Aleksandra Gawlas: Jak technologia może wpłynąć na efektywność kampanii na YouTube [PODCAST]
26.08.2024
Answear przy okazji kampanii „Zadbaj o to, co jest w środku – wewnętrzny spokój” publikuje raport o przebodźcowanej współczesności
15.02.2024
Huawei Startup Challenge 4: znamy półfinałową dwudziestkę
05.02.2024
Real Madryt i HP łączą siły we współpracy
15.12.2023
AI tworzy świat jak z „Czarnego lustra”. W Chinach umożliwia już rozmowę… ze zmarłymi
13.12.2023
Branża IT — podsumowanie 2023 roku
22.11.2023
DHL Express wkrótce zacznie realizować dostawy e-samolotami „Alice”
15.11.2023
90 lat historii Air France w unikalnym pokazie mody
07.11.2023
Monika i Jacek Szyndlerowie (NAOKO): „NAOKO AI” to przykład na to, że wyróżnianie się i eksperymentowanie zdecydowanie się opłaca
06.11.2023
Modelka o azjatyckich korzeniach upodobniona do Europejek przez AI. Autorem przeróbki jest projektant Michael Costello
wczoraj
Co dwie głowy, to bezpieczniej. Rusza kampania NASK
wczoraj
Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza na 3. edycję konferencji Global Check-in 2025 [PATRONAT]
wczoraj
Polacy są zmęczeni, zdemotywowani i na skraju wypalenia zawodowego [BADANIE]
wczoraj
Dyrektor POT Berlin promuje Polskę na rowerze
wczoraj
Łukasz Dziekan szefem InPost Pay