29.02.2024
Cyfrowi artyści tworzą teledysk do nowego wydania utworu „Synchronize” zespołu Milky Chance
29.02.2024
Cyfrowi artyści tworzą teledysk do nowego wydania utworu „Synchronize” zespołu Milky Chance
11.10.2023
Natalia Szroeder wkracza do świata Layers of Fear – Bloober Team prezentuje urodzinową niespodziankę dla fanów
20.09.2023
Pepsi i Bedoes 2115 odkryli młode talenty. Powstał singiel zwycięzców konkursu 2115 Risk Takers
08.09.2023
FoodCare i raper Jacuś z nowym utworem „Brokatowa sukienka” z kampanii FRUGO Energy – BeFrr!
07.09.2023
Nowy teledysk PRO8L3Mu powstał we współpracy z Betclic i Papaya New Directors
04.09.2023
Rusza nowa kampania marki Danio. Powraca Mały Głód
07.08.2023
Brodka, Król, Igo i Miuosh nagrali nową wersję utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
27.06.2023
melt immersive studio: Teledyski wykorzystujące potencjał AI to wciąż w większości praca ludzka
22.05.2023
Nowatorskie wideo AI: melt immersive studio i gwiazdy muzyki pop: PNAU, Bebe Rexha i Ozuna w teledysku „Stars”
23.02.2023
Stachursky tworzy boysband i śpiewa o sosach Łowicz
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia