Początkowo utwór powstał w wersji 60-sekundowej na potrzeby reklamy telewizyjnej i kinowej FRUGO Energy, wyprodukowanej przez Papaya Films®. Szybko zdobył sympatię odbiorców, którzy zapragnęli pełnej wersji kawałka. Premiera singla i teledysku już 8 września na serwisach streamingowych i youtubie.
– Jacek stworzył dla nas fajny i energetyczny utwór. Już w pierwszych dniach emisji reklamy, otrzymywaliśmy liczne zapytania w mediach społecznościowych, co to za nuta i czy wydamy pełny kawałek. Tak naprawdę rozmawialiśmy o tym z Jackiem od początku, ale głosy internautów zmobilizowały nas do szybszego działania. Cieszymy się, że młodzi ludzie tak mocno zaangażowali się w nasz projekt – mówi Joanna Śmietanka, Marketing Manager w firmie Foodcare.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– Planując kampanię FRUGO Energy, nie miałam żadnych wątpliwości, że do współpracy zaprosimy właśnie Jacusia. Jest utalentowanym młodym artystą, który wszystkie swoje sukcesy zawdzięcza samodzielnej pracy. Jest też rozpoznawalny wśród młodych ludzi, a przede wszystkim – wyróżnia się na tle innych artystów, prezentując zawsze oryginalny styl, zarówno w brzmieniach, jak i wyglądzie. Doskonale pasował do marki FRUGO Energy – dodaje.
– Utwór pt. „Brokatowa sukienka” to projekt stworzony z myślą o kampanii i jej młodych odbiorcach. Od samego początku naszej współpracy z FoodCare zdaliśmy sobie sprawę, że mamy swobodę działania, dzięki której możemy jak najlepiej wpisać się w klimat młodych ludzi, którzy lubią eksperymentować. Cieszymy się, że jesteśmy związani z kreatywną energią FRUGO Energy – mówi Jacuś.
– Cała kampania „Be Frr! Be Real!” jest dla nas niezwykle inspirująca i motywująca. Zachęca nas i naszych fanów do bycia prawdziwymi – wyrażania siebie swobodnie i autentycznie. Wierzymy, że nasza twórcza wolność współgra idealnie z filozofią kampanii – dodaje raper.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Spot otwierający kampanię to niestandardowe video, które charakteryzują odważne kadry, zaawansowane efekty wizualne i montaż rodem z teledysków hip-hopowych. Hasło „Be Frr! Be Real” zachęca młodych ludzi do bycia prawdziwym, motywując jednocześnie do swobodnego wyrażania siebie w sposób freaky, friendly, free, for real. 60-sekundowa wersja wyświetlana była w blokach sieci Multikino i Cinema City, na potrzeby telewizji stworzono wersje 30- i 15-sekundowe. Za koncepcję kreatywną i scenariusz odpowiada GPD Agency. Reżyserem jest Mac Adamczak, znany z realizacji teledysków m.in. dla Maty, Żabsona, Pezeta czy Club2020.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W pierwszej turze kampanii pojawiły się również nośniki OOH i działania digitalowe. Równolegle z kampanią premierę mają nowe smaki FRUGO Energy oraz współprace ze znanymi twórcami internetowymi takimi jak Twins Style, Krystian Ziętkowski i inni, których nazwiska zaprezentowane zostaną wkrótce.
– Sukces sprzedażowy Frugo Classic przyczynił się do konsekwentnej rozbudowy naszego portfolio. Początkowo o nowe smaki i formaty butelek kultowego napoju, aż po kolejne kategorie produktów. W 2020 roku na rynku zadebiutowało Frugo Energy. To kolejny – obok Black i Ngine – napój energetyczny w portfolio naszej marki. Stworzyliśmy go z myślą o młodych konsumentach z pokolenia Z, którzy stawiają na wolność i autentyczność. Dlatego to, co wyróżnia Frugo Energy to przede wszystkim płynąca z niego „naturalna energia” bez tauryny – mówi Patrycja Giurko, Dyrektor Kategorii Napoje firmy FoodCare.