29.02.2024
Cyfrowi artyści tworzą teledysk do nowego wydania utworu „Synchronize” zespołu Milky Chance
29.02.2024
Cyfrowi artyści tworzą teledysk do nowego wydania utworu „Synchronize” zespołu Milky Chance
11.10.2023
Natalia Szroeder wkracza do świata Layers of Fear – Bloober Team prezentuje urodzinową niespodziankę dla fanów
20.09.2023
Pepsi i Bedoes 2115 odkryli młode talenty. Powstał singiel zwycięzców konkursu 2115 Risk Takers
08.09.2023
FoodCare i raper Jacuś z nowym utworem „Brokatowa sukienka” z kampanii FRUGO Energy – BeFrr!
07.09.2023
Nowy teledysk PRO8L3Mu powstał we współpracy z Betclic i Papaya New Directors
04.09.2023
Rusza nowa kampania marki Danio. Powraca Mały Głód
07.08.2023
Brodka, Król, Igo i Miuosh nagrali nową wersję utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
27.06.2023
melt immersive studio: Teledyski wykorzystujące potencjał AI to wciąż w większości praca ludzka
22.05.2023
Nowatorskie wideo AI: melt immersive studio i gwiazdy muzyki pop: PNAU, Bebe Rexha i Ozuna w teledysku „Stars”
23.02.2023
Stachursky tworzy boysband i śpiewa o sosach Łowicz
dzisiaj
Rafał Zawierucha w roli prowadzącego wiadomości w kampanii Stopklatki
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]