
25.06.2014
Spada wykorzystanie QR kodów w reklamie prasowej
25.06.2014
Spada wykorzystanie QR kodów w reklamie prasowej
15.11.2012
Robert Wielgo (Wirtualna Polska): ogranicza nas wyłącznie wyobraźnia marketera
22.07.2012
Londyn 2012: 44% Polaków lubi Igrzyska, 19% zamierza oglądać je na żywo online
20.07.2012
Najbardziej pożądane marki smartfonów – raport MEC
02.07.2012
15% posiadaczy smartfonów zeskanowało QR kod – raport MEC
26.06.2012
Ile aplikacji średnio instalują posiadacze smartfonów? – raport MEC
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu