Pressroom Spada wykorzystanie QR kodów w reklamie prasowej 25.06.2014 Pressroom QR kody MEC Analytics & Insight MEC Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Mobile marketing Robert Wielgo (Wirtualna Polska): ogranicza nas wyłącznie wyobraźnia marketera 15.11.2012 Reklama internetowa Mobile marketing grywalizacja reklama display Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 6 6 minut czytania
Pressroom Londyn 2012: 44% Polaków lubi Igrzyska, 19% zamierza oglądać je na żywo online 23.07.2012 Pressroom MEC Analytics & Insight badanie Igrzyska Olimpijskie Londyn 2012 Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Najbardziej pożądane marki smartfonów - raport MEC 20.07.2012 Pressroom Android raport MEC Analytics & Insight Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom 15% posiadaczy smartfonów zeskanowało QR kod - raport MEC 02.07.2012 Pressroom QR kody raport MEC Analytics & Insight Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Ile aplikacji średnio instalują posiadacze smartfonów? - raport MEC 26.06.2012 Pressroom aplikacje mobilne raport MEC Analytics & Insight Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania