Pressroom Ipsos: Czy Polki i Polacy rozumieją sztuczną inteligencję? [badanie] 13.07.2023 Pressroom raport badania Ipsos Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Ipsos: Nowy światowy nieład, czyli jak działać w czasach polikryzysu [raport] 17.03.2023 Pressroom raport Trendy Ipsos Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Jak zmieniło się zachowanie polskiego konsumenta w sklepie detalicznym w ciągu ostatnich dwóch lat? [raport] 08.06.2022 Pressroom zakupy In-Store Media Ipsos Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Wyniki badania Ipsos dla Huawei na temat wpływu pandemii na życie Polaków 30.09.2021 Pressroom Huawei Smartwatch Ipsos Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Raport Jest napięcie, jest szansa dla brandu spożywczego – nie przegap! 14.09.2021 raport badanie zdrowie Ipsos Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Ipsos dla Huawei: Polacy spędzają więcej czasu przed komputerem w pandemii – nie wiedzą, jak chronić oczy 08.04.2021 Pressroom raport badanie Huawei Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Trwa #jestemgraczem – największa kampania na rzecz zmiany wizerunku graczy w Polsce 20.10.2014 Pressroom SAROTA PR Ipsos Gracze Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania