![„Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025”: jak kupują Polacy w e-commerce [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/raport-e-izba-kupuje-wygodnia-e-commerce-142x0-c-default.jpg)
23.06.2025
„Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025”: jak kupują Polacy w e-commerce [RAPORT]
23.06.2025
„Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025”: jak kupują Polacy w e-commerce [RAPORT]
12.06.2025
Stanowisko Izby Gospodarki Elektronicznej w sprawie wprowadzenia podatku od sprzedaży detalicznej dla podmiotów e-commerce
13.03.2025
Izba Gospodarki Elektronicznej apeluje o powołanie koordynatora ds. usług cyfrowych w Polsce
13.03.2025
e-Izba: „e-Accurate: Wydatki sektora e-commerce na dostosowanie do zmian podatkowych i celnych” [RAPORT]
20.01.2025
Izba Gospodarki Elektronicznej: apel dotyczący konieczności priorytetyzacji zniesienia progu zwolnienia celnego w imporcie EUR 150 w 2026 roku
07.11.2024
#NMInsights: e-Izba: Odpowiedzialny e-commerce 2024 [RAPORT]
10.09.2024
Izba Gospodarki Elektronicznej z postulatami dla polskiej prezydencji w Radzie UE
21.08.2024
Polskie e-sklepy – popularność rośnie wraz z liczbą dłużników [RAPORT]
18.07.2024
#NMInsights: „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” [RAPORT]
18.04.2023
Znamy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2023
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]