09.04.2024
Jak wejście Kaufland Marketplace wpłynie na polski rynek e-commerce [OPINIE]
09.04.2024
Jak wejście Kaufland Marketplace wpłynie na polski rynek e-commerce [OPINIE]
18.03.2024
Rebranding Decathlonu okiem ekspertów [OPINIE]
27.11.2023
Allegro wprowadza zmiany w ocenianiu opinii produktowych
14.11.2023
Handel nieprawdziwymi recenzjami w internecie. Zarzuty Prezesa UOKiK
12.09.2023
Klienci Zalando nie przeczytają już żadnej opinii. Recenzje zostały zastąpione przez ankiety
27.02.2023
UOKiK ukarał handlarza fałszywymi opiniami
26.10.2022
System ANSI – sztuczna inteligencja w wykrywaniu podwójnej jakości produktów
14.10.2022
Kiedy warto wdrożyć kampanie typu ratings & reviews?
07.09.2022
Co dyrektywa Omnibus zmieni w reklamie i marketingu?
15.07.2022
Tomasz Chróstny (UOKiK): Nie lubimy, kiedy jakiś przedsiębiorca, wykorzystując nowe technologie, wprowadza konsumentów w błąd
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia