08.02.2024
„Hello Las Vegas”: Pepsi organizuje tajemniczy weekend Super Bowl w Sphere
08.02.2024
„Hello Las Vegas”: Pepsi organizuje tajemniczy weekend Super Bowl w Sphere
08.11.2023
Pepsi z nową identyfikacją wizualną. Pepsi Max zmienia nazwę na Pepsi Zero Cukru
07.09.2023
Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s, kryje się wspaniały ziemniak – z takim przesłaniem wystartowała kampania Lay’s
03.07.2023
Pepsi wprowadza na rynek limitowany ketchup o smaku coli
24.04.2023
7Up prezentuje nowe logo
11.01.2023
Agencja mediowa Zenith wygrała przetarg na obsługę mediową PepsiCo w Polsce
14.12.2022
PepsiCo Polska, Carrefour Polska i LiveRamp ruszyły z pierwszą na polskim rynku kampanią aktywacyjną opartą o analizy cyfrowe
26.09.2022
Interaktywne eRoboty sprzedają Pepsi i chipsy Lay’s w sklepach Carrefour
10.06.2022
Nowe zrównoważone biuro PepsiCo w Centrum Koneser na warszawskiej Pradze
05.05.2022
Marka Soulboost zachęca do rzucenia pracy i zadbania o swoje zdrowie psychiczne
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero