![Zachowania zakupowe i wpływ influencer marketingu na pokolenie Z [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/territory-142x0-c-default.jpg)
18.07.2024
Zachowania zakupowe i wpływ influencer marketingu na pokolenie Z [BADANIE]
18.07.2024
Zachowania zakupowe i wpływ influencer marketingu na pokolenie Z [BADANIE]
11.04.2024
Generacja Alpha – czy jesteśmy na nią gotowi?
20.02.2024
Autentyczni do potęgi Z
13.12.2023
Benefit Systems pyta Gen Z
27.07.2023
Jak zarządzać pokoleniem płatków śniegu, aby się nie roztopiły? Czyli rzecz o GEN Z w pracy
26.05.2023
cleangang: Pokolenie Z – nie sprząta i jest leniwe? Nic bardziej mylnego [badanie]
17.04.2023
Group One powraca z programem One School dla adeptów mediów, marketingu i technologii
19.09.2022
Gale freak fight. Ważny trend w polskiej popkulturze czy chwilowa moda?
16.12.2021
Jak skutecznie trafić do generacji Z? Analiza kampanii „Tak To Widzę” marki Canon
25.08.2021
Zuzanna Schӧn (Canon), Magdalena Gajewska-Bogacz (Albedo): Chcemy bawić się z młodymi, ale na ich zasadach i autentycznie
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce