![Ile Polacy musieli zapłacić za koszyk zakupowy zawierający najpopularniejsze artykuły użytku codziennego w styczniu 2024? [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/02/Ile-Polacy-musieli-zaplacic-za-koszyk-zakupowy-zawierajacy-najpopularniejsze-artykuly-uzytku-codziennego-w-styczniu-2024-RAPORT-142x0-c-default.jpg)
16.02.2024
Ile Polacy musieli zapłacić za koszyk zakupowy zawierający najpopularniejsze artykuły użytku codziennego w styczniu 2024? [RAPORT]
16.02.2024
Ile Polacy musieli zapłacić za koszyk zakupowy zawierający najpopularniejsze artykuły użytku codziennego w styczniu 2024? [RAPORT]
23.01.2017
Biedronka testuje punkty gastronomiczne
19.10.2015
Z promocji w wielkim formacie na ryneczek świeżości – zmiany w strategii komunikacji marketingowej supermarketów i dyskontów
16.02.2015
Triumf dyskontów – zwycięzcy wyścigu sieci handlowych w 2014 r.
3 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
3 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media
3 dni temu
Plus wkracza na TikToka
4 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
4 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”