![UCE RESEARCH i Hybrid Europe: „Dyskonty i hipermarkety w oczach klientów” [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/08/Badanie-hipermarkety-i-dyskonty-142x0-c-default.jpg)
07.08.2025
UCE RESEARCH i Hybrid Europe: „Dyskonty i hipermarkety w oczach klientów” [RAPORT]
07.08.2025
UCE RESEARCH i Hybrid Europe: „Dyskonty i hipermarkety w oczach klientów” [RAPORT]
16.02.2024
Ile Polacy musieli zapłacić za koszyk zakupowy zawierający najpopularniejsze artykuły użytku codziennego w styczniu 2024? [RAPORT]
23.01.2017
Biedronka testuje punkty gastronomiczne
19.10.2015
Z promocji w wielkim formacie na ryneczek świeżości – zmiany w strategii komunikacji marketingowej supermarketów i dyskontów
16.02.2015
Triumf dyskontów – zwycięzcy wyścigu sieci handlowych w 2014 r.
dzisiaj
„Godna praca w erze AI”: Unia Pracy składa petycję do Parlamentu Europejskiego
wczoraj
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025 [PATRONAT]
wczoraj
„Bezpieczna Polska”: Telewizja Polska wspiera działania MSWiA, MON i RCB
wczoraj
„Energia jutra zaczyna się dziś”: ORLEN opowiada o wielkich inwestycjach
wczoraj
Organizacje branżowe powołały Grupę ds. Standaryzacji Pomiaru Uważności