![Alberto Spinelli (Lenovo): W Lenovo wierzymy, że innowacje trzeba pokazywać ludziom [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/Projekt-bez-nazwy-2025-04-30T151038.725_Easy-Resize.com_-142x0-c-default.jpg)
30.04.2025
Alberto Spinelli (Lenovo): W Lenovo wierzymy, że innowacje trzeba pokazywać ludziom [WYWIAD]
30.04.2025
Alberto Spinelli (Lenovo): W Lenovo wierzymy, że innowacje trzeba pokazywać ludziom [WYWIAD]
07.04.2025
Technologia spotyka design: Lenovo i Motorola otworzyły wspólny showroom w Hotelu Warszawa
17.10.2024
„Alzheimer’s Intelligence”: realistyczny awatar 3D pozwala poznać tajniki życia z chorobą Alzheimera i demencją
21.06.2023
Po czym można rozpoznać mistrza szachów? Rozmawiamy z Janem Krzysztofem Dudą i jego managerem
12.01.2023
Lenovo we współpracy ze znanym artystą komiksów i projektantem gier, Salvą Espínem zaprojektowało naklejki Lenovo Legion „Second Skin”,
06.06.2022
Lenovo i AMS ruszyły z w pełni zintegrowaną eko-kampanią OOH
21.06.2021
Natalia Szroeder została ambasadorką marki Lenovo Yoga
02.06.2021
Forza Ducati! Forza Lenovo! Podsumowanie spotkania „Monster Attack”
10.03.2021
Lenovo sponsorem głównym Red Bull Illume Image Quest 2021
01.03.2021
Adam Dyszkiewicz nowym business development managerem & solution evangelist w Lenovo Polska
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]