09.02.2024
Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii i AI – Konferencja IAB HowTo [PATRONAT]
09.02.2024
Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii i AI – Konferencja IAB HowTo [PATRONAT]
02.02.2024
IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii
06.12.2023
Znamy zwycięzców IAB MIXX Awards 2023!
24.11.2023
Branżowy Okrągły Stół Influencer Marketingu pod egidą IAA Polska
21.11.2023
„Przetargowe Bingo”, czyli pierwsza szeroko zasięgowa kampania promująca uczciwe praktyki branżowe
13.10.2023
Czym (nie) jest sztuczna inteligencja?
19.09.2023
Poznaj tajniki efektywnej komunikacji w erze przesytu informacyjnego! IAB Polska zaprasza na konferencję „IAB HowTo: Badania – Jakość, Uważność i Bezpieczeństwo”
16.08.2023
SEMbook 2023: Porady i case studies od ekspertów Grupy Roboczej SEM IAB Polska z zakresu SEO i PPC
07.08.2023
Dwucyfrowy wzrost reklamy online po pierwszym kwartale 2023
20.07.2023
Ruszyły zgłoszenia do konkursu IAB MIXX Awards 2023
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
wczoraj
Podwójna wartość awansu na EURO. Kilkadziesiąt milionów złotych premii dla PZPN