
06.03.2019
Beata Szcześniak dyrektor generalną połączonych agencji Blue 449 i Spark Foundry
06.03.2019
Beata Szcześniak dyrektor generalną połączonych agencji Blue 449 i Spark Foundry
16.01.2018
Blue 449 rozpoczyna współpracę z Primo Gusto
05.12.2017
Łukasz Zaleśny dyrektorem strategii i innowacji w Blue 449
13.03.2017
Blue 449 wspiera reklamowy debiut Storytel w Polsce
23.03.2015
Blue 449 – nowy globalny brand ZenithOptimedia
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu