![„Wiedza i postawy obywateli europejskich wobec nauki i technologii”: 54% Polaków neguje znaczenie nauki w życiu codziennym [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/co-europejczycy-sadza-o-badaniach-naukowych-i-ai-raport-142x0-c-default.jpg)
01.07.2025
„Wiedza i postawy obywateli europejskich wobec nauki i technologii”: 54% Polaków neguje znaczenie nauki w życiu codziennym [RAPORT]
01.07.2025
„Wiedza i postawy obywateli europejskich wobec nauki i technologii”: 54% Polaków neguje znaczenie nauki w życiu codziennym [RAPORT]
05.03.2025
TEDxWarsaw powraca. Ruszyły zgłoszenia
30.01.2025
„Wikileaks of Beauty”: The Ordinary pokazuje prawdę o składnikach stosowanych w kosmetykach
23.11.2023
Marketing niepodległościowy, czyli jak marketingowo mówić o niepodległości Polski? Case study
07.11.2023
Bank BNP Paribas otworzył swoją pierwszą placówkę w pełni skierowaną dla dzieci. W warszawskim miniciti mogą one rozwijać swoje umiejętności finansowe
23.09.2023
Apetyt rośnie w miarę nauki, czyli Gang Mocniaków idzie do szkoły
14.03.2023
Żabka objęła patronatem jedną z klas licealnych
07.03.2023
Sztuka nawiązania kontaktu z naukowcami kluczem do sukcesu w dzieleniu się treściami naukowymi w mediach (własnych i zewnętrznych)
26.01.2023
Ericsson i Orange Polska prowadzą szkolenia w Metaverse
24.01.2023
Żabka nawiązała współpracę naukową z UAM oraz VIII LO w Poznaniu
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce