
01.07.2024
KER: Orifarm Healthcare hasłem „Mam to w D” naruszył zasady etyki reklamowej
01.07.2024
KER: Orifarm Healthcare hasłem „Mam to w D” naruszył zasady etyki reklamowej
07.08.2023
Rośnie dynamika wydatków reklamowych w TV [raport]
12.10.2022
Nielsen wprowadza w Polsce nowy pomiar reklam telewizyjnych oraz narzędzie Total Ad Ratings
04.10.2022
TVN wprowadza personalizowane reklamy telewizyjne
04.10.2022
Nieruchomosci-online.pl z jesienną kampanią w TVN
03.10.2022
Orange Polska i Value Media wykorzystują innowacyjne Addressable TV
30.08.2022
Nigeria pierwszym krajem, który wprowadza zakaz zatrudniania zagranicznych modeli w reklamach
13.12.2021
Marka Jägermiester prezentuje nowy, taneczny spot promocyjny
08.11.2021
Nowa kampania i pierwsza w historii marki ALDI reklama telewizyjna
05.10.2021
GPW startuje z projektem „Telemetria Operator”
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu