
09.11.2016
„Życie warto smakować” czyli nowa kampania CHANGE dla Mieszko S.A.
09.11.2016
„Życie warto smakować” czyli nowa kampania CHANGE dla Mieszko S.A.
07.10.2016
Change wygrywa budżet BMW w Polsce
20.09.2016
Change autorem ogólnopolskich kampanii GSK
16.09.2016
LOTEK z PLL LOT powraca w kampanii CHANGE
28.06.2016
CHANGE wyłącznym partnerem kreatywnym Grand Video Awards
15.04.2016
CHANGE kreatywnie o alergii dla USP Zdrowie
21.03.2016
Change przygotował kampanię dla nowej linii kosmetyków AA
17.03.2016
Change i Value Media (Group One) autorami kampanii dla HEG
10.03.2016
CHANGE przygotował kampanię wspierającą rebranding stacji AXN
20.05.2015
Agencja Change przygotowała aplikację mobilną Legii Warszawa
wczoraj
Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024 (IAB Polska/PwC AdEx)
wczoraj
„JOSI napełnia każdą miskę”: producent karm i przysmaków dla zwierząt przekaże 150 tys. zł dla organizacji wspierających czworonogi
wczoraj
Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
wczoraj
Pepsi & Ryszard Lenar: limitowany drop odzieżowy wkrótce w sprzedaży
wczoraj
SW Research: Polacy chętnie dzielą się ubraniami [BADANIE]