12.12.2023
Sztuczna inteligencja w służbie czytelniczej społeczności i… wskaźników biznesowych
12.12.2023
Sztuczna inteligencja w służbie czytelniczej społeczności i… wskaźników biznesowych
01.12.2023
Gaming z nietrafionym marketingiem – tylko 1/6 badanych sądzi, że marki wiedzą jak komunikować się z graczami
26.10.2023
Polski rynek rozrywki i mediów w 2023 roku przekroczy wartość 48 mld zł
13.10.2023
PlayStation Polska otwiera brand space w Warszawie!
21.08.2023
Marta Frankel-Dominik (Trefl SA): Sektor mobilny wymaga stałych działań, ale odwdzięcza się możliwością szybkiego dotarcia do odbiorców z całego świata
02.08.2023
Meta stworzy chatboty AI. Będą posiadały aż 30 osobowości
30.06.2023
„Oda do zapachu”, czyli jak Old Spice wkroczył do świata Netflix The Witcher
20.06.2023
MICHAŁ KASPRZYK: Firmy powinny zacząć tworzyć podcasty rozrywkowe
13.06.2023
Coca-Cola angażuje klientów w warszawskich galeriach handlowych
13.12.2022
eBilet z nową identyfikacją wizualną i unowocześnionym portalem
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero