08.03.2024
Helen Mirren otrzymała własną lalkę Barbie z okazji 65 lat istnienia marki
08.03.2024
Helen Mirren otrzymała własną lalkę Barbie z okazji 65 lat istnienia marki
08.01.2024
Fake OOH, czyli reklamy zewnętrzne, które nie istnieją
20.09.2023
Zdaniem połowy Polaków idealny wizerunek Barbie może mieć negatywny wpływ na samoocenę kobiet. Chcą urealnienia sylwetki lalki
24.08.2023
Cztery hity z Hollywood zwiększyły ruch w kinach, ale zwycięska para potocznie zwana Barbieheimer była największym kołem napędowym
04.08.2023
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
31.07.2023
Na „Barbie” się nie skończy. Mattel planuje kolejne premiery filmowe
27.07.2023
PSMM: Barbie zdeklasowała Oppenheimera
27.07.2023
Jak sklepy reagują na premierę „Barbie”? Raport Mojej Gazetki,
27.07.2023
Barbie-gigant obok wieżowca Burj Khalifa? Kolejna aktywacja ze słynną lalką podbija internet
21.07.2023
Everything is pink, czyli marketing wokół filmu „Barbie”
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero