02.01.2024
AI w nowoczesnym marketingu. Potencjał sztucznej inteligencji w reklamie branży finansowej
02.01.2024
AI w nowoczesnym marketingu. Potencjał sztucznej inteligencji w reklamie branży finansowej
26.10.2023
Personalizacja marketingu w sklepach stacjonarnych – jak to zrobić?
07.08.2023
TikTok ogłasza zmiany. Użytkownicy z UE będą mieli wybór związany z personalizacją treści
06.12.2022
Klucz do sukcesu aplikacji mobilnej m-commerce na miarę XXI wieku
28.11.2022
Targetowanie kontekstowe – jak je skutecznie wykorzystać w działaniach marketingowych
21.10.2022
Google ogłasza nowe narzędzie do personalizacji wyświetlanych reklam
23.08.2022
„Drogi kliencie…”, czyli jak nie zwracać się do drogich klientów. O komunikacji, która pomaga budować relację marki z odbiorcą
05.01.2022
Najnowsze trendy w eCommerce – na co postawić w 2022 roku
26.10.2021
„Nie jesteś jak wszyscy” – co nam daje personalizacja?
19.08.2021
Młodzi rodzice z Japonii wysyłają swoim rodzinom torby ryżu w kształcie dzieci
dzisiaj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
wczoraj
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
wczoraj
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
wczoraj
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia
2 dni temu
Podsumowanie pierwszego kwartału 2024 w polskim streamingu