
14.08.2023
Michał Leszczyński (GetResponse): E-mail marketing przeżywa obecnie renesans (podcast)
14.08.2023
Michał Leszczyński (GetResponse): E-mail marketing przeżywa obecnie renesans (podcast)
14.06.2023
SARE: Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu w Polsce [raport]
18.05.2023
GetResponse uruchomiło kreator emaili i newsletterów oparty o AI
16.12.2022
Jak zebrać listę mailingową dla sklepu e-commerce?
30.11.2022
Znaczenie testów A/B w e-mail marketingu. 5 złotych zasad, dzięki którym zoptymalizujesz kampanię na piątkę!
02.08.2022
Kampania marketingowa – sprawdź, co warto o niej wiedzieć
28.04.2022
Skuteczny email marketing – od czego zacząć i jak go poprawnie wdrożyć?
05.04.2022
Mailing is dead? Not anymore… O potencjale Big Data w e-mail marketingu
17.01.2022
E-mail marketing na przełomie 2021/2022
29.01.2021
Jak oceniać jakość mailingu zewnętrznej bazy?
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu