![IQS: przy kompletowaniu wyprawki trwałość ważniejsza niż marka [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/08/Kompletowanie-wyprawki-142x0-c-default.png)
18.08.2025
IQS: przy kompletowaniu wyprawki trwałość ważniejsza niż marka [BADANIE]
18.08.2025
IQS: przy kompletowaniu wyprawki trwałość ważniejsza niż marka [BADANIE]
17.07.2025
„TikTok bez filtra”: Polacy obawiają się, że TikTok „wie o nich za dużo” [BADANIE]
17.01.2025
Event marketing 2024/2025. Człowiek w centrum w czasach AI [RAPORT]
14.01.2025
Przemysław Kuraczyk i Bartosz Gomółka w kadrze zarządzającej IQS
11.01.2024
Jak wzrasta znaczenie ESG w event marketingu? Raport „Event marketing 2023/2024″
17.05.2023
Przemysław Kuraczyk został nowym szefem zespołu badawczego w IQS
12.01.2023
Marek Kempka objął stanowisko head of customer experience and innovation w IQS
28.07.2022
Gameset i IQS: marketingowy potencjał metaverse [bezpłatny webinar]
13.06.2022
Marta Rybicka na stanowisku chief commercial officer w IQS
10.03.2022
Młodzi marzą o świecie bez ściemy – wyniki badania „Świat Młodych” IQS
dzisiaj
Zdmuchnij pianę w apce Rossmanna
dzisiaj
Wojewódzki, Hołowczyc i Zalewski w kampanii telewizorów Haier
dzisiaj
„Kurs na czytanie”: Fundacja Powszechnego Czytania szuka Ratowników Czytelnictwa
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?