![Czy polski e-commerce doszedł do ściany? [KOMENTARZ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/08/milosz-mickiewicz-1-142x0-c-default.jpg)
26.08.2025
Czy polski e-commerce doszedł do ściany? [KOMENTARZ]
26.08.2025
Czy polski e-commerce doszedł do ściany? [KOMENTARZ]
29.01.2024
Cena, zaufanie oraz szeroki wybór to najważniejsze czynniki dla konsumentów [RAPORT]
20.07.2023
Inwestycje w ESG i technologie opłacają się w handlu detalicznym oraz logistyce. Słabnie rola e-commerce
15.06.2022
Spadek ruchu pasażerskiego uderza w handel detaliczny na lotniskach. Analiza Bain & Company
21.01.2022
Prowadziliśmy intensywne działania w digitalu, w których skupiliśmy się na aspekcie regionalności. Kaufland podsumowuje 2021 rok
18.01.2022
Autonomiczna rewolucja w handlu i jej interpretacja
17.01.2022
Naszym celem jest stworzenie pierwszego w Polsce prawdziwie zrównoważonego sklepu online i offline. PanPablo podsumowuje 2021 rok
14.01.2022
Będziemy dalej inwestować w rozwój aplikacji żappka, która jest dla nas narzędziem komunikacji. Żabka podsumowuje 2021 rok
10.12.2021
Opaski na rękę dla zaszczepionych klientów. Niemieccy sprzedawcy popierają kontrowersyjny pomysł
10.06.2020
Dwukrotny wzrost udziału e-commerce w handlu detalicznym
wczoraj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
wczoraj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
wczoraj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]