21.03.2024
Jakub Leduchowski objął stanowisko dyrektora marketingu w Runmageddon
21.03.2024
Jakub Leduchowski objął stanowisko dyrektora marketingu w Runmageddon
30.03.2023
G-SHOCK oficjalnym sponsorem Runmageddon 2023
01.09.2022
Marvel dołączył do grona Partnerów Runmageddon
14.07.2022
Nowy odcinek trasy Naturalnych Poranków Blisko Natury na torze Runmageddonu
16.03.2022
Tarczyński w gronie sponsorów Runmageddon 2022
12.05.2020
„Kino z charakterem” – nowy projekt Runmageddonu
28.04.2020
Runmageddon dla młodych wojowników
27.02.2020
Marka Under Armour partnerem tytularnym formuły „Hardcore” Runmageddonu
06.02.2020
forBET zostało oficjalnym partnerem Runmageddonu.
29.07.2019
Mistrzostwa Agencji i Domów Mediowych w Biegach Przeszkodowych dla szczytnego celu
dzisiaj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland
wczoraj
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami