![Upoluj wejściówkę na Konferencję Marketing w Kulturze 2024 [KONKURS]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/03/Upoluj-wejsciowke-na-Konferencje-Marketing-w-Kulturze-2024-KONKURS-142x0-c-default.jpg)
08.03.2024
Upoluj wejściówkę na Konferencję Marketing w Kulturze 2024 [KONKURS]
08.03.2024
Upoluj wejściówkę na Konferencję Marketing w Kulturze 2024 [KONKURS]
19.02.2021
Zaspa, Dolny Port i Orunia na Twojej głowie – Instytut Kultury Miejskiej stworzył czapki nawiązujące do dzielnic Gdańska
02.04.2020
Nowa dawka marketingowej wiedzy dla kultury. Spotkania na żywo pod szyldem Konferencji Marketing w Kulturze
07.02.2020
5. edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka
06.06.2019
Słowa są wolne, a poezja w mieście – kampania Instytutu Kultury Miejskiej pokazuje, że poezję można odkrywać codziennie w każdym miejscu
20.03.2019
#Poezjawmiescie. Jakie miejsca w Gdańsku kojarzą się z poezją?
01.02.2019
Ogólnopolska Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka po raz 4. w Gdańsku
20.10.2015
Jak napisać wciągający wpis na blogu, który wypromuje Twoją wiedzę – infografika o webwritingu
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu