Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Upoluj wejściówkę na Konferencję Marketing w Kulturze 2024 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na Konferencję Marketing w Kulturze 2024 [KONKURS]
Konferencja Marketing w Kulturze to ogólnopolskie spotkanie ekspertów i ekspertek w dziedzinie komunikacji i marketingu kultury. Tegoroczna edycja odbędzie się 26-28 marca w Gdańsku. Razem z Instytutem Kultury Miejskiej zapraszamy na trzy dni pełne warsztatów i merytorycznych prelekcji.
O autorze
1 min czytania 2024-03-08

Pierwszego dnia Konferencji Marketing w Kulturze 2024 (26 marca) odbędą się warsztaty, które poprowadzą: Anna Mizera-Nowicka (o pisaniu komunikatów, które zainteresują media), Monika Dubiel (o dostępności cyfrowej w prowadzeniu social media instytucji kultury, Jacek Nowak (o tworzeniu materiałów promocyjnych z pomocą sztucznej inteligencji), Joanna Grandzicka (o roli lidera w zespole). Ostatni warsztat poświęcony będzie newsletterom.

Kolejne dwa dni przeznaczono na prelekcje. W programie znajdują się wystąpienia:

  • Mały budżet – świetna kampania. Przegląd case studies. Michał Malinowski, Maciej Goś, Beeffective  
  • Uwolnij swoją twórczość w budowaniu wizerunku instytucji. Sylwia Bodnar, Wizerunkowa Akrobatka  
  • Social media bez cringe’u. Jak trafić do grupy Z i Alpha? Maciej Wróblewski, Wes and Unicorns 
  • Wielki nieobecny. O marketingu w marketingu kultury. Moderacja: Aleksandra Tatarczuk, Clipatize. Goście: Fabian Lis (Ancymony), Martyna Łokuciejewska
  • Jak wykorzystywać analitykę do tworzenia treści? Krzysztof Marzec, Deva Group
  • LinkedIn. Jak komunikować działań kultury w świecie sukcesów? Adrian Gamoń 
  • Współpraca z mediami od wewnątrz. Alek Hudzik, Mintmagazine.pl
  • Sztuka w social mediach. Jak zbudować zaangażowaną grupę odbiorców? Maja Michalak, Poza ramami 
  • Sztuka gaszenia pożarów, czyli o kryzysach w social mediach, Agnieszka Gutowska, Personal PR 
  • Dostępność bez „picu”. Na co naprawdę zwrócić uwagę w dostępności cyfrowej? Piotr Źrołka, Kinaole
  • AI. Legal czy nielegal? Paula Skrzypacka, Creativa Legal 
  • Newslettery. Jak je pisać by zainteresować odbiorców?  

Dodatkowo, wieczorem 27 marca w siedzibie Instytutu Kultury Miejskiej przy Targu Rakowym 11 odbędzie się wieczór integracyjny z występem grupy impro „No i fajnie” na temat pracy w kulturze i marketingu.

Uwaga! Do rozdania mamy 4 wejściówki na wydarzenie (2x wejściówka online, 2x wejściówka stacjonarna). Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 15 marca b.r.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Regulamin konkursu.

– Układając program Konferencji Marketing w Kulturze z Działem Komunikacji Instytutu Kultury Miejskiej analizujemy aktualne trendy, tematy, które budzą najwięcej dyskusji i jednocześnie są nieodzowne w funkcjonowaniu instytucji kultury. Tym jest na przykład dostępność cyfrowa, która znów pojawi się w programie wydarzenia – mówi Marta Bańka, kierowniczka Działu Komunikacji IKM.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Tematy, które poruszymy podczas konferencji dotyczą m.in.: uwalniania swojej twórczości w budowaniu wizerunku instytucji kultury, projektowania oferty instytucji kultury w miastach przyszłości, moderacja i zarządzanie kryzysami w social mediach, komunikacja z grupami Z i Alpha, dostępność cyfrowa, budowanie zaangażowanej grupy odbiorców, prawne aspekty korzystania z AI, przegląd świetnych a niskobudżetowych kampanii, wykorzystywanie analityki w tworzeniu treści, LinkedIn w komunikowaniu działań kulturalnych, marketingu w kulturze – mówi Karolina Zabrocka z Działu Komunikacji IKM.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe