
22.04.2024
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
22.04.2024
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
03.01.2022
Żyjemy w czasach, do których nikt nas nie przygotował. Amica podsumowuje 2021 rok
20.10.2021
Pralki marki Hisense docenione przez Intertek za program eliminujący bakterie Allergy Steam
19.10.2021
Krzysztof Sobula (De’Longhi Group): Kawa to 50% naszego globalnego obrotu i jesteśmy światowym liderem
04.10.2021
Globalne wydatki reklamowe w kategorii sprzętu AGD wzrosną w 2021 o 13%
12.08.2021
Sprzęt gospodarstwa domowego a odpowiedzialność społeczna i ekologiczna
15.06.2021
Kinga Zwierzchowska (Hisense Group): Każda konkurencja sprzyja rozwojowi, innowacjom – czyli temu, co jest wpisane w DNA firmy Hisense
22.01.2021
Kasia Sokołowska została ambasadorką Samsung AirDresser
02.11.2020
Żyj #LikeABosch: Bosch pokazuje, jak stać się bohaterem dnia codziennego i żyć w zgodzie z naturą
18.09.2019
Samsung ruszył z nową promocją – zwrot aż do 1500 zł
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
2 dni temu
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
5 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]